W jakim czasie realizowane są zamówienia?
Zawsze staramy się aby paczki docierały do Was jak najszybciej. Zamówienia opłacone lub za pobraniem złożone do godziny 14:00 wysyłamy tego samego dnia!* (*dotyczy dni poniedziałek - piątek)
Jak wyglądają przesyłki?
Każde zamówienie traktujemy indywidualnie Możemy Cię zapewnić, że będzie pięknie zapakowane :)
Jaki jest status mojego zamówienia?
Po każdej zmianie statusu zamówienia otrzymasz powiadomienie na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Czas realizacji każdego zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych. Należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie zamówienia.
Link do śledzenia paczki nie działa / numer listu jest niepoprawny.
Numer listu przewozowego aktywuje się z opóźnieniem. Jeżeli Twój link lub numer paczki nie działa, jest to zupełnie normalne. Link aktywuje się do 24 godzin.
Czy można sprecyzować godzinę dostawy?
Przy dostarczeniu przesyłek korzystamy z pomocy firm zewnętrznych, dlatego mamy ograniczony wpływ na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki. W takiej sytuacji sugerujemy kontakt z firmą kurierską.
Jak dokonać zmian w swoim zamówieniu?
Wszystko zależy od tego na jakim etapie jest Twoje zamówienie. W celu wprowadzenia zmian do zamówienia/adresu dostawy skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (zalecamy kontakt telefoniczny)
Zależy mi na czasie. Jaka jest najszybsza metoda dostawy?
Jeżeli zależy Ci na szybkim otrzymaniu przesyłki – skorzystaj z szybkich płatności PayU i dostawy kurierskiej DPD.
To najszybsza konfiguracja. Pamiętaj jednak, że zamówienia są realizowane zgodnie z terminem realizacji, który wynosi 1-2 dni robocze. Musisz uwzględnić również czas potrzebny na dostarczenie przesyłki (1-2 dni robocze).
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w uwagach do sprzedającego należy podać dane firmy lub osoby, na którą ma zostać wystawiona faktura VAT.